Laat iedereen communiceren met social media

De dienstverlening van uw organisatie krijgt vorm op elk moment van de dag. In de relatie tussen de medewerkers en hun cliënten. Als hierover door hen wordt gecommuniceerd via social media, wordt deze dienstverlening beter zichtbaar. En krijgt de tevredenheid hierover vele gezichten.

Durft u er op te vertrouwen dat medewerkers en cliënten hun ervaringen goed onder woorden kunnen brengen? Vooropgesteld dat de dienstverlening door alle medewerkers overeenkomstig de zorgvisie en kernwaarden van uw organisatie wordt uitgevoerd, komt die communicatie wel heel authentiek over.

Spoort u vanaf vandaag iedereen aan om over uw organisatie van alles te communiceren via social media? Een geleidelijk proces levert meer op. Het begint met medewerkers, cliënten en belanghouders zelf aan het woord te laten. In het jaarverslag, in de periodieken en op de website. Als daarin de visie en kernwaarden van uw organisatie goed tot uitdrukking komen, zijn deze verhalen goede voorbeelden en een inspiratiebron. Laat u verbazen over wat u teweeg kunt brengen bij uw collega’s.

Pieter-Marijn,

Advies en strategie

Strategie | , , , ,