Pieter-Marijn benoemd in jury Student Talent Award Customer Media

De Zilveren Pluis van weleer maakt plaats voor de Student Talent Award Customer Media. In de jury van deze aanmoedigingsprijs van Logeion voor jong talent heeft Pieter-Marijn van der Velden plaatsgenomen.

Diverse hogescholen en universiteiten bieden de minor/module bedrijfsjournalistiek en/of customer media aan. De belangstelling van studenten voor met name customer media neemt steeds meer toe. Om studenten te stimuleren om eigen werk op het gebied van bedrijfsjournalistiek/customer media in te sturen, heeft Logeion (de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals) een aantal jaren geleden de Zilveren Pluis in het leven geroepen: de prijs voor het beste door studenten gemaakte customer mediumproduct.

Dit jaar heeft Logeion, samen met Platform Content (de branchevereniging van customer media/contentmarketing-bedrijven) besloten om deze studentenprijs nieuw leven in te blazen én een bredere invulling te geven. Onder de nieuwe naam Student Talent Award Customer Media wordt deze aanmoedigingsprijs voor jong talent dit jaar in vernieuwde vorm gelanceerd. Ook drie van de opleidingen (de hogeschool van Amsterdam, de hogeschool Utrecht en Fontys hogeschool) staan achter deze nieuwe opzet.

Wie kunnen deelnemen?
Alle opleidingen in Nederland op het gebied van customer media en bedrijfsjournalistiek en alle hogescholen die het maken van customer media-uitingen in het curriculum hebben.
De drie eerdergenoemde opleidingen hebben al toegezegd te zullen meedoen.

Wie beoordeelt de inzendingen?
Dit gebeurt door een deskundige jury. Deze bestaat uit:
Bea de Buisonjé, werkzaam bij P&B-Communicatie in Beesd en ervaren docent journalistieke opleidingen
Joost Driessen, directeur van iMediate in Hilversum
Pieter Marijn van der Velden, directeur van communicatiebureau Het Inventief uit Tilburg
Robbert Zantinge, directeur van ZB Communicatie & Media in Ede.

Pieter-Marijn,

Advies en strategie

Strategie | , , , , ,